مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 07:002021-04-17اقتصادي

علت افزایش ناگهانی قیمت صنایع کامودیتی چیست؟


اکنون به دلیل بحث توزیع بسته های حمایتی در کشورهای اروپایی و آسیایی و از جانب دیگر کشف واکسن کرونا صنایع کامودیتی با روند رو به رشدی مواجه شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، علی صادق پور کارشناس بازار سرمایه در رابطه با روند قیمت کامودیتی ها در سال 1400، اظهار کرد: کامودیتی ها با شروع ویروس کرونا به دلیل اتفاقاتی که برای صنایع پیش آمد با مشکل برخوردند، اما اکنون به دلیل بحث توزیع بسته های حمایتی در کشورهای اروپایی و آسیایی و از جانب دیگر کشف واکسن کرونا صنایع کامودیتی با رشد شارپی مواجه شدند.

او افزود: در رابطه با شکسته شدن رکورد 9 ساله قیمت مس باید گفت، دلیل افزایش این محصول کامودیتی نخست به سبب افزایش تولیدات ماشین های برقی و دوم کمبود عرضه آن است.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: اکنون شاهدیم با توجه به افزایش قیمت های جهانی محصولات کامودیتی روند گزارش دهی صنایع در کشور ما هم بهتر شده است که این مسئله نشان از بهبود روند سودهی این صنایع در آینده نچندان دور دارد.

صادق پور گفت: اگر توافقات به خوبی صورت گیرد ما می توانیم به بازارهای جهانی متوصل شویم که این امر بر روند صادرات، نرخ فروش و سود دهی شرکت ها تاثیر گذار می گذارد، نکته ای که باید به آن اشاره کرد اگر دربورس دیدگاه خود را بلند مدت کنیم به طور حتم بهترین بازار در سال 1400 بازا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت افزایش ناگهانی قیمت صنایع کامودیتی چیست؟

علت افزایش ناگهانی قیمت صنایع کامودیتی چیست؟