مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 06:452021-04-17اقتصادي

خطر مرگ در استخرهای کشاورزی یزد


کارشناس استخرهای ذخیره آب کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان یزد بر ضرورت نصب تابلوهای هشدار دهنده ی اعلام عمق و شنا ممنوع در استخرهای ذخیره آب کشاورزی تاکید کرد.

- ایسنا/یزد کارشناس استخرهای ذخیره آب کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان یزد بر ضرورت نصب تابلوهای هشدار دهنده ی اعلام عمق و شنا ممنوع در استخرهای ذخیره آب کشاورزی تاکید کرد.

حمیدرضا فهیمی راد با اشاره به غرق شدن تعدادی از جوانان و کودکان در سال های گذشته در استخرهای آب کشاورزی، گفت: یکی از شرایط آزادسازی اعتبارات استخرها در سازمان جهادکشاورزی، رعایت تمامی اصول ایمنی در آنهاست.

وی با بیان این که دستورالعمل های ایمنی استخرهای ذخیره آب کشاورزی هر ساله به روزرسانی و توسط مدیریت آب و خاک سازمان جهادکشاورزی اعلام می شود، گفت متأسفانه بعد از تأیید استخرها توسط این مدیریت و تحویل قطعی به بهره برداران، استخر به حال خود رها شده و دیگر توسط بهره بردار نظارت ایمنی نمی شود که متأسفانه با گرم شدن هوا، هر ساله شاهد غرق شدن تعدادی از هموطنان هستیم.

این کارشناس استخرهای ذخیره آب گفت: پوشیدن جلیقه نجات، نصب تابلوهای هشداردهنده اعلام عمق و خطر غرق شدگی، ایجاد فنس استاندار، تعبیه نردبان های نجات و حضور فرد ثالث آشنا به امور کمک رسانی در هنگام فعالیت های نزدیک استخر از الزام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر مرگ در استخرهای کشاورزی یزد

خطر مرگ در استخرهای کشاورزی یزد