مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 06:402021-04-17سياسي

آقای روحانی! از 20 شعار اقتصادی کدامیک محقق شده است


عضو شورای مرکزی حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی گفت: آقای روحانی در سال 92 صریحاً در رسانه ملی اعلام کردند که شعار دولت تدبیر و امید نجات اقتصاد ایران است و حال باید از ایشان سوال کرد در این هشت سال با اقتصاد ایران چه کرده اید و به کدامیک از این 20 وعده اقتصادی تان عمل نموده اید.

- مهدی وکیل پور سخنگوی جبهه ایستادگی ایران اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، ضمن اشاره به مذاکرات هسته ای اخیر اظهار داشت: از سال 1392  تاکنون کشور درگیر مذاکرات برای حل مساله هسته ای و مطابق با تورم، افزایش یارانه دهک های پایین، توانمند سازی روستاها، رفع فقر مطلق و عدالت درآمدی، کم نشدن ارزش پول ملی، راحتی خیال بابت تامین ارز، تبدیل ایران به بازار صادرات، توزیع سهام عدالت و گشایش اقتصادی می باشد.

  حتی آقای روحانی در سال 92 صریحاً در رسانه ملی اعلام کردند که شعار دولت تدبیر و امید نجات اقتصاد ایران است.

حال باید از ایشان سوال کرد در این هشت سال با اقتصاد ایران چه کرده اید؟ و به کدامیک از این 20 وعده اقتصادی تان عمل نمودید؟ عضو شورای مرکزی حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی در انتها یادآور شد: دولت همین فرصت باقی مانده از زمان خدمت را مغتنم بشمارد و در جهت بهبود معیشت و اقتصاد کشور گام بردارد و با طرح دوباره نخ نمای مذاکرات در مدت زمان ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای روحانی! از 20 شعار اقتصادی کدامیک محقق شده است

آقای روحانی! از 20 شعار اقتصادی کدامیک محقق شده است