مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 06:302021-04-17پزشكي

اهدای یکصد تخت به بیمارستان های اصفهان


با توجه به تشدید شرایط کرونایی در اصفهان، شهرداری تلاش کرده نهایت همکاری را با دانشگاه علوم پزشکی داشته باشد و در این راستا درصدد هستیم یکصد تخت بیمارستانی به بیمارستان های شهر اصفهان اهدا کنیم.

- ایسنا/اصفهان شهردار اصفهان گفت: با توجه به تشدید شرایط کرونایی در اصفهان، شهرداری تلاش کرده نهایت همکاری را با دانشگاه علوم پزشکی داشته باشد و در این راستا درصدد هستیم یکصد تخت بیمارستانی به بیمارستان های شهر اصفهان اهدا کنیم.

قدرت اله نوروزی، با بیان اینکه متاسفانه شرایط همه گیری کرونا در اصفهان تشدید شده و به همین دلیل شهرداری تلاش کرده است نهایت همکاری را با دانشگاه علوم پزشکی اصفهان داشته باشد، اظهار کرد: در این شرایط درصدد هستیم یکصد تخت بیمارستانی را تهیه و به بیمارستان های شهر اهدا کنیم تا ظرفیت پذیرش بیمار در این روزهای سخت افزایش پیدا کند.

وی تصریح کرد: در این وضعیت کارکنان شهرداری اصفهان هم در حال خدمت رسانی به مردم هستند ازجمله راهوران مترو، نیروهای انتظامات شهری، کارکنان پسماند، باغ رضوان، آتش نشانان، نیروهای خدمات شهری، کنترل ترافیک همه مهندسان و مشاوران که به همه خسته نباشید می گویم.

نوروزی با بیان اینکه از سال گذشته شهرداری افتتاحیه های هفتگی را آغاز کرد اما با توجه به شرایط کرونا نمی توانیم سبک معمولی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای یکصد تخت به بیمارستان های اصفهان

اهدای یکصد تخت به بیمارستان های اصفهان