مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 06:252021-04-17حوادث

انهدام باند بزرگ مواد مخدر با همکاری پلیس سمنان و سیستان


فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند بزرگ مواد مخدر با اشراف اطلاعاتی پلیس پلیس سمنان و سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: نیم تن مواد مخدر این عملیات مشترک کشف و ضبط شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله حسنی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران به صورت مجازی و به میزبانی ستاد فرماندهی ناجای سمنان، با بیان اینکه باند بزرگ مواد مخدر با اشراف اطلاعاتی پلیس سمنان منهدم شد، ابراز کرد: بیش از نیم تن تریاک در عملیات مشترک کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه هشت عضو باند بزرگ و مسلح مواد مخدر دستگیر شدند، ابراز کرد: 510 کیلو و 800 گرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس استان سیستان و بلوچستان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان درباره کیفیت این عملیات، ابراز داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در آخرین رصد اطلاعاتی خود از فعالیت مجدد یک باند مواد مخدر شناسایی شده در استان سیستان و بلوچستان مطلع شدند.

حسنی با بیان اینکه اشراف اطلاعاتی و تخصصی مأموران انتظامی سبب شد تا در بررسی های بعدی پلیس مشخص شود کاروانی مسلح با تجهیزات کامل تسلیحاتی از مرز جنوب شرقی کشور وارد خاک ایران شده اند، ابراز کرد: هماهنگی های لازم انتظامی در استان هدف برای شناسایی و انهدام این باند فعال انجام و تیم های اعزامی پلیس با هدایت لحظه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند بزرگ مواد مخدر با همکاری پلیس سمنان و سیستان

انهدام باند بزرگ مواد مخدر با همکاری پلیس سمنان و سیستان