مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 06:252021-04-17اقتصادي

توزیع بیش از یک هزار تن روغن در گیلان


معاون بازرگانی سازمان صمت گیلان از توزیع روغن در گیلان توسط هفت کارخانه توزیع پخش در این استان خبر داد و گفت: یک هزار و 157 تن روغن خانوار ازهفت کارخانه خارج استان که در گیلان شرکت پخش دارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد فیض امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نظارت بر توزیع کالا در ماه رمضان با شدت بیشتری انجام می شود اظهار کرد: با آغاز ماه مبارک رمضان دو اقدام اساسی اجرای طرح نظارتی و تأمین و توزیع کالا در دستور کار سازمان صمت قرار می گیرد و در طرح نظارتی عمده تمرکز سازمان صمت بر روی کالاهای پرمصرف ماه رمضان مانند شکر، روغن و لبنیات است.

وی با اشاره به پایش مستمر و بسیج اصناف با سازمان صمت همکاری کرده و بازرسی ها در قالب گشت های مشترک در دو شیفت انجام می شود.

معاون بازرگانی سازمان صمت گیلان از توزیع روغن در گیلان توسط هفت کارخانه توزیع پخش در این استان خبر داد و تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته یک هزار و 157 تن روغن خانوار از هفت کارخانه خارج استان که در گیلان شرکت پخش دارند در سطح فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی های استان و واحدهای صنفی توزیع می شود.

فیض با تأکید بر لزوم توجه به استمرار داشتن توزیع روغن در گیلان بیان کرد: سازمان صمت در سال گذشته یک هزار و 50 تن روغن از شرکتی طلب داشته که با پیگیری ها و مکاتبات کارخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از یک هزار تن روغن در گیلان

توزیع بیش از یک هزار تن روغن در گیلان