مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 06:252021-04-17پزشكي

276 طرح بهداشت و درمان استان تهران 23 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


276 طرح بهداشت ودرمان استان تهران 23 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انوشیروان محسنی بندپی صبح شنبه در جلسه بررسی زیرساخت های بهداشتی استان تهران اظهار داشت: امروز عقب ماندگی استان تهران در زیرساخت بهداشت ودرمان و سلامت کاملاً مشهود است و این استان در پایگاه های سلامت خانه بهداشت و پایگاه های اورژانس استان تهران کم برخوردار است.

محسنی بندپی افزود: خانه بهداشت به ازای هر 1000 نفر 28 صدم درصد می باشد که در شاخص کشوری 86 درصد است در خانه بهداشت شهری هم اختلاف بسیار فاحش است و به ازای هر 51 هزار نفر یک خانه بهداشت را داریم.

وی بیان داشت: تعداد 276 طرح درمانی توسط سه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و ایران و تهران در حوزه بهداشت ودرمان در استان تهران تعریف شد که متأسفانه در مجموع 23 درصد این طرح ها پیشرفت فیزیکی دارند.

استاندار تهران گفت: بالاترین حجم خدمات به مراجعین در سطح ملی را در بیمارستان های تهران شاهد هستیم به انضمام اینکه بالاترین جمعیت اتباع خارجی و همچنین بالاترین درصد سکونت گاه های غیر رسمی را در استان تهران شاهد می باشیم و همین موضوع نشان می دهد که زیرساخت های بهداشت و درمان تهران به هیچ عنوان با جمعیت این استان تناسبی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

276 طرح بهداشت و درمان استان تهران 23 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

276 طرح بهداشت و درمان استان تهران 23 درصد پیشرفت فیزیکی دارد