مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 06:152021-04-17اجتماعي

بهسازی و روکش آسفالت معابر شهری در منطقه 14 پایتخت


معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 14 با اشاره به آغاز عملیات توزیع آسفالت در سال جدید از روکش و لکه گیری 90 هزار مترمربع معابر شهری این منطقه در سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، لطیف پنداریان، گفت: عملیات روکش مکانیزه و دستی آسفالت به منظور ارتقا کیفی مسیرهای عبوری و رضایت مندی شهروندان آغاز شده و از ابتدای سال تاکنون بیش از 1500 تن آسفالت با مساحتی بالغ بر 8 هزار مترمربع در معابر شهری این منطقه توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه انتخاب محل طبق درخواست های شهروندی و نظارت تیم اجرایی در محلات بوده است، افزود: خیابان های گل شناس بن بست حسینی، علامه، حافظ، کمال عبدالله، نجفی، افشاری، امینی، کریم شاهیان، عجب گل و بلوار ابوذر از جمله مهمترین نقاط آسفالت شده هستند.

وی به آمار یک سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: 90 هزار متر مربع از معابر شهری منطقه 14 نیز در سال 99 به روش مکانیزه و دستی روکش و لکه گیری آسفالت شده اند که خیابان های خاوران، بزرگراه بسیج، هجرت، الله اکبر جنوبی و مسیرهای سامانه های تندروی عبوری منطقه از جمله این نقاط هستند.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 14 شرایط مساعد در گذرگاه های رفت و آمد شهروندان و رفع نقایص و معایب عمرانی معابر را از اقدامات اولویت دار مدیریت شهری برشمرد و گفت: مشارکت شهروندان به ویژه شورایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی و روکش آسفالت معابر شهری در منطقه 14 پایتخت

بهسازی و روکش آسفالت معابر شهری در منطقه 14 پایتخت