مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 06:102021-04-17اقتصادي

افزایش 84 درصدی جانباختگان تصادفات رانندگی


سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد که در نوروز1400 روزانه به طور متوسط بیش از 47 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با متوسط تلفات روزانه تصادفات در مدت مشابه سال قبل رشد 84 درصدی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد که در ایام نوروز امسال با وجود شرایط شیوع کرونا در کشور شاهد افزایش چشمگیر حجم سفرها و ترددهای بین شهری نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم و همین موضوع آمار تلفات حوادث رانندگی را با رشدی قابل توجه مواجه کرده است.

مطابق آمارهای اولیه جمع آوری شده در سازمان پزشکی قانونی کشور، در نوروز امسال یعنی از 25 اسفند 1399 تا 15 فروردین سالجاری، 999 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که از این تعداد 777 نفر مرد و 222 نفر زن بودند.

این در حالی است که آمار تلفات تصادفات در نوروز سال1399 در همین بازه زمانی، به دلیل محدودیت های اعمال شده بر سفرها و نیز همراهی هموطنان عزیز، کمترین رقم طی سال های گذشته بوده و 517 مورد گزارش شده بود.

همچنین از آنجا که سال گذشته کبیسه بود؛ مقایسه آمار اولیه تلفات تصادفات با مدت مشابه سال قبل بر اساس متوسط مرگ و میر روزانه در بازه زمانی مشابه دو سال انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 84 درصدی جانباختگان تصادفات رانندگی

افزایش 84 درصدی جانباختگان تصادفات رانندگی