مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 06:102021-04-17اقتصادي

مرکز «منش» در قزوین و همراهی با کسب و کارهای نوپا


مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی قزوین گفت: در مرکز «منش» به افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار دارند خدماتی ارائه می دهیم تا زودتر به موفقیت دست یابند، - ایسنا/قزوین مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی قزوین گفت: در مرکز منش به افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار دارند خدماتی ارائه می دهیم تا زودتر به موفقیت دست یابند، بنابراین با اصول توسعه محصول، بازاریابی و فروش محصول آشنا خواهند شد و در پایان رویدادی برگزار خواهیم کرد تا استارت آپ ها ایده های خود را به سرمایه گذاران معرفی کنند.

امین خاکباز در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در مرکز منش برنامه شتابدهی کسب و کارهای نوپا را انجام می دهیم؛ در این مرکز وزارت ورزش و جوانان پشتیبان و حامی برگزاری یک دوره شتابدهی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مرکز منش به افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار دارند؛ خدماتی را ارائه می دهیم تا زودتر به موفقیت دست یابند بر این اساس با دوره های آموزشی که برگزار می کنیم تیم ها مسیر توسعه محصول را در پیش خواهند گرفت.

علاوه بر آموزش، مشاوره، راهبری افراد کم تجربه توسط افراد با تجربه، استفاده از ظرفیت شبکه سازی و سرمایه گذاری در ایده های جذاب از دیگر برنامه های این مرکز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز «منش» در قزوین و همراهی با کسب و کارهای نوپا

مرکز «منش» در قزوین و همراهی با کسب و کارهای نوپا