مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 05:552021-04-17سياسي

«روحانی» به بهانه رعایت پروتکل ها در مجلس حاضر نشد اما مردم را به مسافرت فرستاد


نماینده خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی رییس جمهور حاضر نیست به صحن علنی مجلس در موضوعات مختلف بیاید و دلیل این کار را مصوبات ستاد ملی کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی می داند چرا اجازه داد مردم در ایام نوروز و پیش از آن به سفر بروند؟ - علیرضا نظری نماینده خمین در در کشور بود و به همین دلیل کل کشور درگیر ابتلا شدید به ویروس کرونا و موج چهارم شد.

وی افزود: شیوع گسترده ویروس کرونا آثار و تبعات جانی و مالی زیادی را در کشور خواهد داشت که متأسفانه هم اکنون تعداد جان باختگان سه رقمی شئه است.

ضمن اینکه خیلی از کسب و کارها و شغل ها هم در اثر موج چهارم کرونا یا تعطیل شده اند و یا آسیب های فراوان اقتصادی دیده اند.

نظری خاطرنشان کرد: موج چهارم کرونا خسارت های زیادی را در ادامه این شرایط به کشور تحمیل خواهد کرد اما در چرایی این موضوع مسائل زیادی مطرح است و برخی اخبار حکایت از این دارد که در پایان سال 1399 جلسات ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست شخص رییس جمهور و مسئولین مربوطه برگزار می شد نظرات کارشناسان اینگونه بود که بایستی برای جلوگیری از انتقال ویروس کار اساسی کرد اما با این حال رییس جمهور با برخی اظهارات مبنی براینکه از پیک کرونا عبور کرده ایم عملاً فضا را به سمت و سویی هدایت کرد که مردم خودشان رعایت کننده پروتکل های بهداشتی باشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«روحانی» به بهانه رعایت پروتکل ها در مجلس حاضر نشد اما مردم را به مسافرت فرستاد

«روحانی» به بهانه رعایت پروتکل ها در مجلس حاضر نشد اما مردم را به مسافرت فرستاد