مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 05:402021-04-17پزشكي

پایان مرحله اول واکسیناسیون کادردرمان فارس/هنوز به قله پیک نرسیده ایم


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به تداوم اجرای واکسیناسیون گروه های هدف در فارس، اعلام کرد که این هفته به یاری خدا، همه اعضای کادردرمان در این استان، - ایسنا/فارس معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به تداوم اجرای واکسیناسیون گروه های هدف در فارس، اعلام کرد که این هفته به یاری خدا، همه اعضای کادردرمان در این استان، دوز اول واکسن خود را دریافت خواهند کرد.

دکتر عبدالرسول همتی در گفت وگو با ایسنا، خاطرنشان کرد: تاکنون 28 هزار دوز واکسن ویژه پرسنل بهداشتی و درمانی به عنوان گروه هدف در فارس تزریق شده است.

همتی با یادآوری اینکه پنجشنبه 26 فروردین نیز 35 هزار دوز دیگر وارد فارس شده است، اعلام کرد که کار تزریق واکسن به گروه های هدف به شکل مداوم و همزمان با سراسر کشور، در استان فارس ادامه دارد.

معاون بهداشت علوم پزشکی شیراز همچنین گفت: سه پایگاه واکسیناسیون در کلانشهر شیراز راه اندازی شده است که یکی در برج پژوهشی محمدرسول الله(ص)، یک پایگاه در مرکز بصیر بلوار شهید چمران و یک پایگاه در جمعیت هلال احمر واقع در بلوار سیبویه مستقر شده است.

همتی با بیان اینکه اگر تعداد واکسن بیشتری به دست ما برسد تعداد مراکز را افزایش خواهیم داد، اعلام کرد که بخشی از این واکسن وارد شده، به جانبازان 50 تا 70 درصد اختصاص داده شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان مرحله اول واکسیناسیون کادردرمان فارس/هنوز به قله پیک نرسیده ایم

پایان مرحله اول واکسیناسیون کادردرمان فارس/هنوز به قله پیک نرسیده ایم