مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 05:352021-04-17دانش

سرکه گل محمدی با همت پژوهشگران جهاددانشگاهی خراسان جنوبی تولید می شود


عضو هیات علمی مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی اظهار کرد: انجام پژوهش های کاربردی روی گیاه ارزشمند گل محمدی توسط محققین گروه پژوهشی تولید و فرآوری گیاهان استراتژیک جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از جمله مهم ترین اهداف کاشت آن در مجتمع .

- ایسنا/خراسان جنوبی عضو هیات علمی مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی اظهار کرد: انجام پژوهش های کاربردی روی گیاه ارزشمند گل محمدی توسط محققین گروه پژوهشی تولید و فرآوری گیاهان استراتژیک جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از جمله مهم ترین اهداف کاشت آن در مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی بوده که می توان به تولید سرکه گل محمدی به عنوان یکی از نتایج این تحقیقات اشاره کرد.

دکتر مهدی ابراهیمی، امروز شنبه 28 فروردین به رسانه ها گفت: کاشت گل محمدی به عنوان یکی از گیاهان استراتژیک استان در مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی از سال 98 آغاز شده و پیش بینی می شود برداشت گل از درختچه های یک ساله این گیاه تا اواسط اردیبهشت ماه ادامه یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: کاشت گل محمدی به عنوان یکی از گیاهان استراتژیک در مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی استان در سال 1398 آغاز شد که در پاییز سال گذشته بیش از 7000 قلمه از بوته های یک ساله آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرکه گل محمدی با همت پژوهشگران جهاددانشگاهی خراسان جنوبی تولید می شود

سرکه گل محمدی با همت پژوهشگران جهاددانشگاهی خراسان جنوبی تولید می شود