مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 05:302021-04-17سياسي

محسنی بندپی: استراتژی واحدی برای مقابله با کرونا وجود ندارد


یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان این که استراتژی واحد و محکمی برای کنترل کرونا وجود ندارد، گفت که حتی در صورت تزریق واکسن کرونا به دلیل نبود استراتژی محکم نمی توان شرایط را به خوبی کنترل کرد.

- یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان این که استراتژی واحد و محکمی برای کنترل کرونا وجود ندارد، گفت که حتی در صورت تزریق واکسن کرونا به دلیل نبود استراتژی محکم نمی توان شرایط را به خوبی کنترل کرد.

محمدعلی محسنی بندپی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه ما در کار تیمی قوی و قدرتمند نیستیم تک تک ما در جایگاه خودمان خوب کار می کنیم اما هماهنگی های لازم را نداریم.

نمونه آن را می توان در روز طبیعت دید که با هماهنگی خوب صورت گرفته و استفاده از نیروی انتظامی ورود به جنگل ها و بوستان ها ممنوع شد اما فردای همان روز 14 فروردین ماه جمعیت زیادی وارد مترو شدند که این یک نمونه از ناهماهنگی است.

وی ادامه داد: تا زمانی که سیاست های دوگانه اعمال شود وضعیت کرونا اینگونه خواهد بود که اغلب کشور سرخ بوده و برخی از شهرها سیاه شده اند.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: باید از همه ظرفیت ها برای مقابله با کرونا استفاده کرد اگر توانستیم با استفاده از طرح شهید سلیمانی آمار مبتلایان را کاهش دهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسنی بندپی: استراتژی واحدی برای مقابله با کرونا وجود ندارد

محسنی بندپی: استراتژی واحدی برای مقابله با کرونا وجود ندارد