مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 05:202021-04-17سياسي

ثبت اولین بخشش سال 1400


رییس کل دادگستری استان فارس از نتیجه بخش بودن رایزنی ها و ثبت اولین بخشش در زمینه زندانی محکوم به قصاص، در سال جدید خبر داد و ابراز امیدواری کرد که روند مختومه شدن پرونده ها به صلح و سازش، - تداوم داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با اشاره به اینکه اولین زندانی محکوم به قصاص در سال جدید از چوبه دار نجات یافت، گفت: به برکت پرچم حرم مطهر رضوی و با وساطت خُدام آستان حرم مطهر امام رضا(ع)، اولیای دم این زندانی در حضور قضات شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان از قصاص قاتل فرزند خود صرف نظر کردند و زندانی محکوم به اعدام پس از چندین سال حبس آزاد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، موسوی گفت: این زندانی در سال 1395 به علت اختلاف شخصی مرتکب قتل شده بود و پس از رسیدگی های قضایی رأی دادگاه مبنی بر اجرای حکم قصاص صادر شد.

نماینده عالی قوه قضاییه دراستان فارس گفت: با پیگیری و تلاش های مضاعف دادگستری، اعضا و کارکنان شورای حل اختلاف و تلاش خدام آستان قدس رضوی، رضایت اولیای دم جلب گردید و در اولین روز از ماه مبارک رمضان در اقدامی خداپسندانه اولیای دم از قصاص قاتل فرزندشان گذشت کردند.

موسوی با بیان اینکه امسال این اولین پرونده قتل است که با رضایت اولیای دم به صلح و سازش منتهی شد، افزود: مرکز توسعه حل اختلاف ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت اولین بخشش سال 1400

ثبت اولین بخشش سال 1400