مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 05:202021-04-17اقتصادي

ایران کیش هجده ساله شد


ایران کیش، امروز به عنوان باسابقه ترین شرکتی که در صنعت پرداخت فعالیت دارد، در زمینه ایجاد و پشتیبانی از شبکه پایانه های فروش و سایر ابزارهای پرداخت و پذیرش بانک ها خدمت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانیخبرگزاری مهر ، ایران کیش هجده ساله شد.

شرکتی که در بیست و سوم فروردین ماه 82 به ثبت رسید و امروز به عنوان باسابقه ترین شرکت هایی که در صنعت پرداخت فعالیت دارد در راستای ایجاد و پشتیبانی شبکه پایانه های فروش و سایر ابزارهای پرداخت و پذیرش بانک ها خدمت می کند.

شرکتی که همواره تلاش داشته به عنوان یکی از مطرح ترین شرکت های PSP ایران و خاورمیانه با ارائه محصولات جدید و عقد قراردادهای متفاوت در راستای توسعه کمی و کیفی شبکه پذیرندگان خود گام بردارد.

ایران کیش در حالی در روزهای نخستین سال 1400، هجده ساله شدنش را جشن می گیرد که یکی از پرفروغ ترین دوران خود را سال گذشته پشت سرگذراند، تحقق سود فراتر از بودجه پیش بینی شده، صعود این شرکت به بازار اول بورس، ارائه محصولات جدیدی مانند پات لایف و همکاری با بانک های مختلف در راستای ارائه خدمات غیر حضوری بانک ها، رشد و صعود در حوزه درگاه های پرداخت و همینطور همکاری های بی سابقه این شرکت با بزرگترین شرکت ها و ارگان های خصوصی و دولتی از جمله اتفاقاتی است که درسال 99 رخ داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران کیش هجده ساله شد

ایران کیش هجده ساله شد