مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 05:002021-04-17اجتماعي

توقف صدور مجوز جدید تأسیس مهدکودک تا زمان تشکیل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک


مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش، درباره وضعیت صدور مجوز اداره و نظارت بر پیش دبستانی های غیردولتی برای سال تحصیلی آتی توضیح داد و تأکید کرد: براساس تبصره 5 ماده 5 اساسنامه، تا زمان تشکیل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک ، اعطای مجوز جدید تأسیس مهدکودک، متوقف و مجوز جدیدی برای تشکیل مهد کودک صادر نخواهد شد وتا آن زمان، تمام ضوابط تأسیس مهدها و ادامه فعالیت آن ها برعهده دستگاه صادر کننده مجوز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، سعید صالح، درباره وضعیت صدور مجوز، اداره و نظارت بر پیش دبستانی های غیردولتی، برای سال تحصیلی 1401-1400، با توجه به تشکیل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، اظهار کرد: اواخر سال گذشته، اساسنامه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، تصویب و به دستگاه های مربوط ابلاغ شد؛ اما هنوز سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، در مجموعه وزارت آموزش و پرورش تشکیل نشده است.

صالح افزود: البته در اساسنامه فرصت سه ماهه ای پس از ابلاغ، در نظر گرفته شده تا وزارتخانه بتواند این سازمان را راه اندازی کند.

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش در واکنش به برخی اظهارات مبنی بر این که پس از تصویب دستورالعمل سازمان تعلیم و تربیت کودک عملاً اداره مهدهای کودک به وزارت آموزش و پرورش انتقال یافته و مسئولیتی بر عهده دستگاه های دیگر نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف صدور مجوز جدید تأسیس مهدکودک تا زمان تشکیل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک

توقف صدور مجوز جدید تأسیس مهدکودک تا زمان تشکیل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک