مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 04:302021-04-17فرهنگي

سلسله نشست های «آتش آه» در فضای مجازی برگزار می شود


سلسله نشست های ادبی و عرفانی «آتش آه» همزمان با ماه مبارک رمضان توسط چند موسسه و نهاد فرهنگی کشور، در فضای مجازی برگزار می شود.

- سلسله نشست های ادبی و عرفانی آتش آه همزمان با ماه مبارک رمضان توسط چند موسسه و نهاد فرهنگی کشور، در فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه سروش مولانا، سلسله نشست های ادبی و عرفانی آتش آه همزمان با ماه مبارک رمضان در فضای مجازی برگزار می شود.

آتش آه عنوان سلسله نشست هایی است که با اهتمام موسسه فرهنگی هنری سروش مولانا، خانه اندیشمندان علوم انسانی و انجمن سرو سایه فکن در ماه مبارک رمضان برگزار شده در آن ها، موضوع نیایش از منظر ادیان گوناگون و دیدگاه های مختلف توسط اساتید و صاحب نظران ایرانی و غیر ایرانی مورد بررسی قرار می گیرد.

موسسه سروش مولانا با هدف گسترش نقش نیایش در زندگی انسان امروز و توجه به معنای زندگی، هرسال در ماه مبارک رمضان، همایش روز نیایش را برگزار می کند.

امسال نیز نهمین همایش روز نیایش با عنوان آتش آه از 26 فروردین تا 23 اردیبهشت ، به صورت مجازی برگزار می شود.

چهره هایی که در این نشست ها حضور دارند، عبارت اند از همایون همتی، مهدی محبتی، قربان ولییی، آرش آبایی، محمدرضا مقدسی، شهرام صحرایی، سوگل مشایخی، هوشنگ جاوید، ناصر مهدوی، جبار رحمانی، عرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلسله نشست های «آتش آه» در فضای مجازی برگزار می شود

سلسله نشست های «آتش آه» در فضای مجازی برگزار می شود