مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 04:152021-04-17سياسي

جهاد مجدد رسانه های گیلان برای آگاهی بخشی به مردم نسبت به کرونا


مدیر کل ارشاد گیلان با اشاره به وضعیت کرونا در استان، گفت: رسانه ها باید همانند همیشه جهادی پای کار بوده و مردم را نسبت به خطرات ناشی از بی توجهی به ویروس کرونا آگاه کنند.

- فیروز فاضلی در گفتگو با آسیب های روحی و روانی بسیاری برای شهروندان به دنبال داشت در آن زمان رسانه پای کار آمد تا در کنار سایر بخش ها در حوزه آگاهی بخشی فعالیت کند.

فاضلی با بیان اینکه امروز نیز همانند سال گذشته نیازمند حضور جهادی رسانه ها و خبرنگاران در راستای آگاهی بخشی به جامعه هستیم، ادامه داد: رسانه امروز باید خطرات عادی انگاری و بی توجهی نسبت به خطرات این ویروس را به شهروندان گوشزد کند.

وی با تأکید بر اینکه تا زمانی که مشارکت شهروندان و رعایت دستور العمل های بهداشتی نباید نمی توانیم این ویروس خطرناک را کنترل کنیم، افزود: باید با نقش آفرینی تأثیرگذار رسانه دوباره شهروندان را به پروتکل های بهداشتی و خودداری از عدم تردد غیر ضرور ترغیب کرده تا همانند ماه های پایانی سال گذشته شاهد روند ثبات بیماری باشیم.

مدیرکل ارشاد گیلان با اشاره به تولید محتوای متناسب با وضعیت موجود استان و انتشار آن در فضای مجازی، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری، کانال ها و مطبوعات، تأکید کرد: رسانه در جهت دهی به جامعه بسیار تأثیرگذار است و باید از این ظرفیت دوباره استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد مجدد رسانه های گیلان برای آگاهی بخشی به مردم نسبت به کرونا

جهاد مجدد رسانه های گیلان برای آگاهی بخشی به مردم نسبت به کرونا