مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 03:552021-04-17اقتصادي

تأمین 110 جهیزیه برای نوعروسان نیازمند در اردبیل/300 نوعروس پشت نوبت هستند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل از تامین جهیزیه برای 110 نوعروس نیازمند در اردبیل خبر داد و گفت: هم اکنون 300 نوعروس دیگر برای دریافت جهیزیه پشت نوبت قرار دارند.

- اردبیل - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل از تامین جهیزیه برای 110 نوعروس نیازمند در اردبیل خبر داد و گفت: هم اکنون 300 نوعروس دیگر برای دریافت جهیزیه پشت نوبت قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین دشتی با اشاره به اجرای طرح تأمین جهیزیه برای نوعروسان نیازمند در اردبیل به کمک کم نظیر نیکوکاران و خیران اشاره و اظهار کرد: 110 سری جهیزیه با کمک خیران استان اردبیل برای نوعروسان نیازمند به ارزش 15 میلیون تومان تهیه و تأمین شد.

وی با تاکید بر نحوه خرید کالاها و تحویل آن به افراد نیازمند گفت: هم اکنون 300 نوعروس دیگر که برای دریافت جهیزیه به کمیته امداد استان مراجعه کرده اند، پشت نوبت قرار دارند که امید داریم خیران استان نسبت به همکاری در این زمینه اهتمام داشته باشند.

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان سری جهیزیه های اهدایی از سوی این سازمان شامل لوازم خانگی ضروری مثل یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جارو برقی و تلویزیون می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین 110 جهیزیه برای نوعروسان نیازمند در اردبیل/300 نوعروس پشت نوبت هستند

تأمین 110 جهیزیه برای نوعروسان نیازمند در اردبیل/300 نوعروس پشت نوبت هستند