مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 03:302021-04-17فرهنگي

چگونگی شکل گرفتن «اساطیر یونان»/ «آفرینش اساطیر ایران» روایت می شود


سیاوش پاکراه نویسنده و کارگردان تئاتر درباره چگونگی شکل گیری پروژه «اساطیر یونان» توضیح داد و یادآور شد، قصد دارد چنین پرونده ای را برای روایت «آفرینش اساطیر ایران» نیز تدارک ببیند.

- سیاوش پاکراه نویسنده و کارگردان تئاتر درباره چگونگی شکل گیری پروژه اساطیر یونان توضیح داد و یادآور شد، قصد دارد چنین پرونده ای را برای روایت آفرینش اساطیر ایران نیز تدارک ببیند.

سیاوش پاکراه نویسنده و کارگردان تئاتر که چندی پیش مجموعه روایت های اسطوره ای یونان را تحت عنوان اساطیر یونان در صفحه رسمی اینستاگرام و سایت خانه هنرمندان ایران روایت کرده بود درباره این پروژه به خبرنگار مهر گفت: پروژه اساطیر یونان را ابتدا به شکل شخصی آغاز کردم که در ادامه جنبه گسترده تری پیدا کرد.

در حال حاضر تا انتهای فصل سوم که پایان عصر قهرمانان اساطیر یونان باستان است هم در سایت و فضای IGTV خانه هنرمندان به صورت پادکست قابل دریافت است.

این مجموعه بیش از 2500 دقیقه روایت است که در 70 قسمت تولید شده است.

وی ادامه داد: این پروژه به شیوه بداهه پردازی در لحظه شکل گرفت چون نه تنها برای روایت این اسطوره ها از نوشته ای استفاده نمی کردم بلکه تلاش می کردم در لحظه و با توجه به حال و هوای روایت، دست به بداهه پردازی بزنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی شکل گرفتن «اساطیر یونان»/ «آفرینش اساطیر ایران» روایت می شود

چگونگی شکل گرفتن «اساطیر یونان»/ «آفرینش اساطیر ایران» روایت می شود