مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 03:252021-04-17فناوري

آموزش دیلیت اکانت تلگرام


اگر تصمیم خود را مبنی بر حذف اکانت تلگرام خود گرفته اید اکنون می توانید به صورت دستی از طریق لینک دیلیت اکانت تلگرام که در زیر برای شما قرار داده شده است.

- عصر ایران - اپلیکیشن تلگرام که در میان ایرانیان طرافداران زیادی دارد و به عنوان محبوب ترین برنامه چت از آن یاد می شود ممکن است گاهی اوقات کاربران این پلتفرم مجبور شوند تا اکانت تلگرام خود را پاک کنند.

دیلیت اکانت تلگرام به روش های گوناگونی انجام می شود که در این مقاله به شما روش های پاک کردن اکانت خود از تلگرام را آموزش خواهیم داد.

قبل از پرداختن به روش های پاک کردن اکانت، بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که بعد از پاک کردن اکانتتان تمامی اطلاعات موجود در تلگرام مانند چت ها، گروه و کانال و مخاطبین از بین خواهد رفت و دیگر تحت هیچ عنوانی قابل بازیابی اطلاعات خود نخواهید بود.

حذف اکانت تلگرام به روش دستی اگر تصمیم خود را مبنی بر حذف اکانت تلگرام خود گرفته اید اکنون می توانید به صورت دستی از طریق لینک دیلیت اکانت تلگرام که در زیر برای شما قرار داده شده است، وارد مرورگر شده تا به صفحه حذف اکانت خود هدایت شوید.

https://my.

telegram.

org/auth با وارد شدن به این لینک صفحه log in برای شما باز خواهد شد و با وارد نمودن شماره همراه خود که تلگرام را با آن فعال کرده بودید دکمه next را کلیک کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش دیلیت اکانت تلگرام

آموزش دیلیت اکانت تلگرام