مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 03:052021-04-16فرهنگي

«تاش» برای مخاطب خاص منتشر شد/ یک تجربه تازه در گروه نوازی ایرانی


«تاش» عنوان یک آلبوم با موسیقی سیاوش ایمانی و خوانندگی مهدی امامی است که به تازگی در ژانر موسیقی ایرانی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

- تاش عنوان یک آلبوم با موسیقی سیاوش ایمانی و خوانندگی مهدی امامی است که به تازگی در ژانر موسیقی ایرانی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آلبوم تاش با موسیقی سیاوش ایمانی و خوانندگی مهدی امامی با همراهی گروه سپیدار در ژانر موسیقی ایرانی توسط موسسه فرهنگی هنری ماهور منتشر شد.

در این آلبوم سیاوش ایمانی نوازنده تار و مراژ، پدرام خاورزمینی نوازنده تمبک، سینا دانش نوازنده کمانچه، هوشمند عبادی نوازی نی، آریا محافظ نوازنده سنتور گروه اجرایی را تشکیل می دهند.

نام ، سرآواز ، تار ، کرشمه وار ، ساز و آواز – شاه میرزا ، قصه قطعات مختلف این آلبوم را تشکیل می دهند که در مدت زمان یک ساعت و هفت دقیقه پیش روی شنوندگان قرار گرفته اند.

درباره این اثر، به قلم سیاوش ایمانی می خوانیم: تاش تجربه ای ست در راستای طراحی، ساخت و اجرای یک مجلسِ گروه نوازی ایرانی، در چارچوبِ موسیقی دستگاهی.

در نگاه من، مفهومِ مجلس موسیقایی هم زمان دو بُعدِ ساختار و مخاطب را برجسته می کند.

از جهت ساختار، یک مجلس موسیقی ایرانی، به طور معمول، کلیّتی فُرم مانند را شامل می شود: پیش درآمد، ضربی، ساز و آواز، چهارمضراب، تصنیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تاش» برای مخاطب خاص منتشر شد/ یک تجربه تازه در گروه نوازی ایرانی

«تاش» برای مخاطب خاص منتشر شد/ یک تجربه تازه در گروه نوازی ایرانی