مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 03:052021-04-16فرهنگي

کسی صدای آژیر قرمز را نمی شنود؟


بهار که می رسد اصفهانی جماعت در خانه نمی ماند، گشت و گذار بهاری جزیی از فرهنگ مردم اصفهان است که تا چندسال قبل اطراف رودخانه زاینده رود پاتوق اصلی آنها بود، - ایسنا/اصفهان بهار که می رسد اصفهانی جماعت در خانه نمی ماند، گشت و گذار بهاری جزیی از فرهنگ مردم اصفهان است که تا چندسال قبل اطراف رودخانه زاینده رود پاتوق اصلی آنها بود، اما حالا در نبود غم انگیز جریان زاینده رود، محور گردشگری چهارباغ هنوز مایه دلخوشی آنهاست.

این روزها و در محدودیت های کرونایی وضعیت چهارباغ به ویژه در ساعات بعد از ظهر و غروب، تابلوی عجیب و بارو نکردنی از رفت و آمد و تجمع مردمی است که گویا ترس برایشان بی معنا و بیماری و مرگ و میر عادی شده است.

گردشگران این روزهای چهارباغ از همه قشری هستند؛ سالمندانی روی نیمکت نشسته، میانسالانی مشغول قدم زدن، والدین و کودکان خسته از خانه نشینی، جوانانی در حال گپ و گفت با دوستان و نوجوانانی درحال تک چرخ زدن و هیاهو و .

یک هفته از اعمال محدودیت های کرونایی در اصفهان می گذرد و حالا برای اطلاع از تاثیر محدودیت های اعمال شده بر وضعیت همه گیری کرونا در اصفهان با معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تماس می گیریم.

او تاکید می کند که دیگر هشدار و خواهش روی مردم تاثیری ندارد و می گوید: چرا سری به سطح شهر و چهارباغ نمی زنید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسی صدای آژیر قرمز را نمی شنود؟

کسی صدای آژیر قرمز را نمی شنود؟