مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 02:352021-04-16ورزشي

شنبه///بابایی: بازیکنان ذوب آهن یک دل فعل خواستن را صرف می کنند


در حال حاضر یک رنگی در مدیریت باشگاه و کادر فنی تیم خیلی مشهود است و بازیکنان یک دل فعل خواستن را صرف می کنند .

- حمیدرضا بابایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان پیرامون بازی تیم های ذوب آهن اصفهان و پدیده اظهار داشت: این بازی برای ذوب آهن از حساسیت زیادی برخوردار بود به این دلیل که قبل از این بازی از نتیجه بازی حریفان مطلع بود و با برد در این مسابقه می توانست تا یکی دو هفته نفس راحتی بکشد، از این جهت که ذوب آهن با رقیبان مستقیم خود، نساجی و سایپا در اصفهان بازی دارد و نتیجه آن بازی ها حکم فینال را دارد و 6 امتیازی محسوب می شود.

کارشناس فوتبال اصفهان دامه داد: بعد از بازی در جام حذفی ذوب آهن شناخت خوبی نسبت به پدیده داشت؛ بازی مخصوصاً در نیمه اول کامل در اختیار ذوب آهن بود؛ با اعتماد به نفس کافی در زمین پدیده با گردش توپ چشم به حملات داشت که موفق شد روی یک ضربه ایستگاهی در اوایل بازی به گل برسد و بازی را تحت کنترل گرفت.

وی افزود: نیمه دوم ذوب آهن در حفظ و نگهداری توپ ضعیف تر از پدیده عمل کرد ولی بازهم موقعیت گل داشت؛ غیبت حدادی فر خیلی مشهود بود، در جایی که باید توپ حفظ می شد و به بازی سرعت می دادند.

بابایی بیان داشت: در کل به دلیل این که بازی های برگشت و گرفتن امتیاز برای هر تیمی سخت است این 1 امتیاز به ادامه موفقیت ذوب آه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شنبه///بابایی: بازیکنان ذوب آهن یک دل فعل خواستن را صرف می کنند

شنبه///بابایی: بازیکنان ذوب آهن یک دل فعل خواستن را صرف می کنند