مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 02:202021-04-16اقتصادي

تکرار تجربه تلخ بورس در صورت ورود بدون آموزش به بازارهای مالی


یک کارشناس و تحلیل گر بازارهای مالی گفت: اگر افراد بدون فراگرفتن آموزش های لازم وارد بازارهای مالی دنیا شوند، قطعا تجربه ای شاید به مراتب تلخ تر از تجربه سال گذشته بورس را پیش رو خواهند داشت.

- ایسنا/آذربایجان شرقی یک کارشناس و تحلیل گر بازارهای مالی گفت: اگر افراد بدون فراگرفتن آموزش های لازم وارد بازارهای مالی دنیا شوند، قطعا تجربه ای شاید به مراتب تلخ تر از تجربه سال گذشته بورس را پیش رو خواهند داشت.

مرتضی مختاری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در سال گذشته با چراغ سبز دولت و تبلیغات گسترده، بخش عمده ای از افرادی که هیچ گونه آشنایی با بازار سرمایه نداشتند، وارد این بازار شده و به دلیل همین ناآشنا بودن، حجم بالایی از سرمایه و پس انداز چندین ساله خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: با وجود این که تمامی فعالان عرصه بورس از تریبون های مختلف اعلام کردند که افراد از دارایی های مازاد خود برای ورود به بازار سرمایه استفاده کرده و هرگز خانه یا خودروی خود را برای ورود به این بازار نفروشند و یا از وام استفاده نکنند، جذابیت کاذب بازار به حدی شد که بسیاری از مردم عادی مرتکب این اشتباهات و متحمل ضرر و زیان های زیادی شدند.

وی اظهار کرد: همین افراد به دلیل نداشتن استراتژی و دانش لازم، حد ضرر تعیین نکرده و تا امروز همچنان منتظر فرجی هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار تجربه تلخ بورس در صورت ورود بدون آموزش به بازارهای مالی

تکرار تجربه تلخ بورس در صورت ورود بدون آموزش به بازارهای مالی