مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 00:002021-04-16اقتصادي

مشکل کارگر داریم/ برخی جوانان تن به کار نمی دهند


مشکل بزرگ جمعی از تولیدکنندگان نبود نیروی کار جوان است، به طوری که این تولیدکنندگان می گویند: مشکل کارگر داریم نمی دانیم چرا برخی از جوانان تن به کار نمی دهند، - ایسنا/تهران مشکل بزرگ جمعی از تولیدکنندگان نبود نیروی کار جوان است، به طوری که این تولیدکنندگان می گویند: مشکل کارگر داریم نمی دانیم چرا برخی از جوانان تن به کار نمی دهند، در حالی که کار برای کسب درآمد وجود دارد.

امروزه با توجه به جنگ اقتصادی دشمن، مسائل اقتصادی از جمله دغدغه های مردم و مسئولان بوده که رونق این بخش وابسته به رفع مشکلات تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی است؛ امامشکلاتی اعم از بیمه، وثیقه های سنگین بانکی و نبود سرمایه در گردش، سد راه فعالیت تولیدکنندگان شده که اگر رفع شود، گامی بزرگ در راستای تحقق شعار سال برداشته خواهد شد.

در همین راستا خبرنگار ایسنا به سراغ چندین کارخانه و تولیدی در شهرک صعنتی خیرآباد ورامین رفته و در گفت و گو با مسئولان به بررسی مشکلات آنها پرداخته است.

پیل چشم مدیر این واحد تولیدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: تعمیرات و تولید قالب های لوازم گوناگون از قبیل لوازم خانگی و ماشین آلات سبک از جمله فعالیت های صنعتی ما می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کارگر داریم/ برخی جوانان تن به کار نمی دهند

مشکل کارگر داریم/ برخی جوانان تن به کار نمی دهند