مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 19:552021-04-16سياسي

موشک مسافربری ایلان ماسک: از «نیویورک» تا «توکیو» فقط در 37 دقیقه! (+عکس)


یکی از جالب ترین طرح های ماسک به مجموعه تحت مدیریت وی یعنی اسپیس اکس(فعال در حوزه هوافضا) مربوط می شود که نخستین بار در سال 2017 با عنوان سفرهای شهری توسط موشک مطرح شد! - موشک مسافربری ایلان ماسک: از نیویورک تا توکیو فقط در 37 دقیقه! (+عکس) یکی از جالب ترین طرح های ماسک به مجموعه تحت مدیریت وی یعنی اسپیس اکس(فعال در حوزه هوافضا) مربوط می شود که نخستین بار در سال 2017 با عنوان سفرهای شهری توسط موشک مطرح شد! و تعدادی دیگر از استارت آپ های موفق است که پس از مرگ استیو جابز به اعتقاد خیلی ها تبدیل به مطرح ترین فرد حوزه فناوری آمریکا و جهان شده است.

وی از سال ها قبل با توسعه خودروهای خودران، توسعه موشک های دارای قابلیت بازگشت به زمین و یا طراحی قطارهای هایپرلوپ فوق سریع تفاوت های خود را با دیگر فعالان این حوزه نشان داده است.

یکی از جالب ترین طرح های ماسک به مجموعه تحت مدیریت وی یعنی اسپیس اکس (فعال در حوزه هوافضا) مربوط می شود که نخستین بار در سال 2017 با عنوان سفرهای شهری توسط موشک مطرح شد! (تصویر زیر مفهومی است) ماسک در طرح خود استفاده از موشک را وارد حوزه جدید کرد یعنی مسافرت بین شهرهای بزرگ جهان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موشک مسافربری ایلان ماسک: از «نیویورک» تا «توکیو» فقط در 37 دقیقه! (+عکس)

موشک مسافربری ایلان ماسک: از «نیویورک» تا «توکیو» فقط در 37 دقیقه! (+عکس)