مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 17:402021-04-16اقتصادي

یک دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان خاتم خریداری شد


رییس بیمارستان آیت الله خاتمی شهرستان خاتم گفت: یک دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس از محل اعتبارات سازمان جهانی بهداشت ویژه پروژه پاسخ به فوریت کووید19 در ایران خریداری و تحویل بیمارستان شد.

- روح الله حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این دستگاه در تاریخ 25 فروردین ماه تحویل بیمارستان شده و به زودی نصب و راه اندازی می شود، اظهار داشت: ارزش تقریبی این دستگاه با ارز آزاد 11 میلیارد تومان است و برای خریداری لوازم جانبی و تامین زیرساخت های آن نیز 6 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی بیان کرد: این دستگاه با حمایت وزارت بهداشت به ویژه معاونت درمان وزارتخانه و تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از محل کمک های سازمان بهداشت جهانی خریداری شده است.

حیدری ادامه داد: با وجود توزیع محدود این دستگاه در کشور، خوشبختانه با تلاش های مسئولان شهرستان خاتم و استان یزد، موفق به تامین این دستگاه برای مردم شهرستان خاتم شدیم.

رییس بیمارستان آیت الله خاتمی شهرستان خاتم یادآور شد: پس از راه اندازی دستگاه رادیولوژی دیجیتال و دستگاه سونوگرافی، دستگاه سی تی اسکن یکی از اصلی ترین نیازهای درمانی این شهرستان بود که با هدف ارتقاء بخشی کیفیت خدمات سلامت و کاهش رنج شهروندان برای مراجعه به سایر شهرستان ها در دستور کار قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان خاتم خریداری شد

یک دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان خاتم خریداری شد