مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 17:252021-04-16سياسي

غیبت آزمون بزرگ الهی برای ما است! چاره این روزها چیست؟


یکی از آزمون های بزرگ الهی برای ما آزمون غیبت است، دنیا امروز نیازمند امام زمان(عج) است و ما در این آزمون تابع هستیم، - ایسنا/قم استاد حوزه و دانشگاه گفت: یکی از آزمون های بزرگ الهی برای ما آزمون غیبت است، دنیا امروز نیازمند امام زمان(عج) است و ما در این آزمون تابع هستیم، عجله و تعیین وقت نمی کنیم بلکه برای انتظار فرج دعا می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی ظهر امروز در سلسله مباحث سخنرانی ماه مبارک رمضان در حرم بانوی کرامت، اظهار داشت: خدا جنس حرف هایش را در برخی از سوره های قرآن کریم آورده است، خداوند می فرماید محصول ما در قرآن با حروف و پرمحتوا است و کسی نمی تواند همانند آن را بیاورد.

وی افزود: بسیاری از ما می گوییم ای کاش روز عاشورا حضور داشتیم و جان خود را فدای نهضت عاشورا می کردیم ولی آیا این گونه است، آیا همه کسانی که به رسول خدا و امام حسین(ع) گفتند که شمارا یاری می کنیم این اقدام را انجام دادند؟ خیر چون مرز ادعا و واقعیت بسیار زیاد است.

استاد حوزه علمیه بیان کرد: امام صادق(ع) فرمودند سه چیز در سه جا شناخته می شود، انسان برد برد را باید در عصبانیت شناخت، شجاع را در میدان شجاعت و برادر و برادری را در موقع نیاز باید شناخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیبت آزمون بزرگ الهی برای ما است! چاره این روزها چیست؟

غیبت آزمون بزرگ الهی برای ما است! چاره این روزها چیست؟