مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 17:152021-04-16سياسي

آب بندر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) از نظر کیفی و کمی مشکل دارد


نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) در نشست بررسی مشکلات حوزه انتخابیه گفت: آب شرب بندر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) مشکلات کمی و کیفی دارد و آب شرب به میزان کافی در بندر ماهشهر توزیع نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اظهار کرد: یکی دیگر از مباحث مطرح شده در این نشست، مشارکت صنایع پتروشیمی در تکمیل تصفیه خانه فاضلاب بندر ماهشهر بود تا به این طریق، حجم آب وارد شده به شهرستان بیشتر برای مصارف مردم استفاده شود.

آقاجری افزود:همچنین پیشنهادی در خصوص شیرین سازی آب دریا مطرح شد که به واسطه آن، صنایع پتروشیمی با شیرین سازی آب دریا بخشی از نیاز خود را برطرف کنند که در رابطه با این دو پیشنهاد،مقرر شد نشستی با حضور مسئولین استانی و صنایع پتروشیمی در آینده برگزار شده و این موضوع بررسی شود.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات فاضلاب بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) تصریح کرد:شهرک طالقانی در شهرستان بندر ماهشهر با 30 هزار نفر جمعیت هنوز از سیستم فاضلاب محروم است و فاضلاب این منطقه از طریق یک کانال روباز وارد بندر ماهشهر می شود که سلامتی مردم را به خطر می اندازد.

آقاجری خاطرنشان کرد:برای حل معضل فاضلاب بندر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) به ترتیب 150 و 70 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که در تلاش هستیم با کمک استاندار خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب بندر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) از نظر کیفی و کمی مشکل دارد

آب بندر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) از نظر کیفی و کمی مشکل دارد