مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 11:052021-04-16سياسي

نباید یک لحظه از دشمن غافل شویم/ضرورت همگرایی در داخل کشور


یک لحظه غفلت از دشمن برای ما ضربه ایجاد می کند، نباید از دشمن ترسید و او را کوچک شمرد، از طرفی نباید در داخل اختلاف و تفرقه داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدباقر فرزانه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه در حرم مطهر رضوی با بیان اینکه جریان مواسات و همدلی در ماه مبارک رمضان باید ادامه پیدا کند و باید در این امر انسانی مشارکت کرد، اظهار کرد: این حرکت دنیا را بهت زده کرده زیرا نتایج بسیار خوبی برای محرومان دارد، خداوند در ماه مبارک رمضان، شب قدر را قرار داده که معانی زیادی دارد، ماه مبارک رمضان باید تبدیل به وسیله و زمینه ای برای دستیابی به تقوا شود و بعد از ماه مبارک باید این ثمرات را شاهد باشید.

امام جمعه موقت مشهد گفت: این فلسفه روزه است، روزه تولید تقوا می کند و تقوا سبب می شود عمل نیک انسان قبول شود.

وی افزود: ثواب بسیار بالایی برای این ماه در نظر گرفته شده و قابل شمارش نیست و در آیات و روایات نیز این مسئله تاکید شده است.

حجت الاسلام فرزانه با اشاره به اینکه از 15 خرداد 42 تاکنون در طول این سال ها و دهه ها به جرأت می توان ادعا کرد روزی از ما نگذشته که از طرف دشمن و دشمنان خود مورد حمله و هجوم نباشیم، بیان کرد: دشمن یک لحظه از خصومت با ما دست برنداشته است و پرونده آن ها پیش ما سیاه است و نسبت به تمامی امت ها نیز این روش ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید یک لحظه از دشمن غافل شویم/ضرورت همگرایی در داخل کشور

نباید یک لحظه از دشمن غافل شویم/ضرورت همگرایی در داخل کشور