مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 10:052021-04-16اقتصادي

هشدار یک کارشناس درباره احتمال شکست ارزهای مجازی


یک کارشناس فعال در حوزه رمزارزها می گوید: ممکن است شاهد سقوط ارزش ارزهای مجازی در جهان باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، به نقل از اسپوتنیک، مایک نووگراتز، مدیرعامل شرکت گلکسی دیجیتال می گوید: ممکن است در آینده شاهد سقوط بازار ارزهای مجازی باشیم.

وی گفت: اخیراً شرکت کوین بیس توانسته سهام خود را در بورس وال استریت عرضه کند و همین امر باعث شد تا شاهد رشد ارزش ارزهایی نظیر بیت کوین، داج کوین و حتی ریپل باشیم به همین خاطر ممکن است بازار ارزهای مجازی با یک روند سقوط مواجه شود.

وی تأکید کرد: من اتفاقات عجیبی نظیر رشد سنگین داج کوین و ریپل را شاهد بوده ام که این بدان معناست که هم اکنون در سطح بازار شاهد رشدهای غیرواقعی هستیم.

نووگراتز ادامه داد: این مسأله هیچ وقت خوب تمام نمی شود و بنابراین ما احتمالا در یک نقطه شاهد سقوط قیمت ارزهای مجازی خواهیم بود.

وی همچنین پیش بینی کرد: هفته آینده بازار ارزهای مجازی پرنوسان باشد.

ارزش بازار کوین بیس در بورس وال استریت نزدیک به 86 میلیارد دلار کشف قیمت شد و همین امر باعث شده بود طی چند روز گذشته قیمت بیت کوین حتی 64 هزار دلار را هم ببیند.

ماه گذشته میلادی هم باویلی، بنیان گذاری و مدیر سابق کارگزاری ارزهای مجازی BTCC گفته بود که ممکن است تا تابستان امسال قیمت بین کوین به 100 ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار یک کارشناس درباره احتمال شکست ارزهای مجازی

هشدار یک کارشناس درباره احتمال شکست ارزهای مجازی