مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 10:052021-04-16سياسي

«خلیل فخرایی» به عنوان شهید شاخص استان بوشهر معرفی شد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیدالشهداء (ع) شهرستان دیر گفت: شهید «خلیل فخرایی» به عنوان شهید شاخص استان بوشهر معرفی شد.

- بوشهر - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیدالشهداء (ع) شهرستان دیر گفت: شهید خلیل فخرایی به عنوان شهید شاخص استان بوشهر معرفی شد.

سرهنگ پاسدار ایرج سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار مهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا، خصوصاً سرداران و 117 شهرستان دیر، انتخاب و معرفی شهید شاخص توسط مجموعه بسیج را معرفی چهره های ماندگار شهدا، به نسل جدید عنوان کرد.

وی افزود: از میان شهدای والامقام شهرستان دیر، همه ساله شهید شاخص شهرستان، حوزه های تابعه و کانون های اقشار انتخاب و معرفی می شوند و در سال جاری نیز شهرستان دیر افتخار دارد که شهید شاخص استان بوشهر از میان شهدای این شهرستان انتخاب و معرفی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیدالشهداء (ع) شهرستان دیر خاطرنشان کرد: شهید خلیل فخرایی را نمونه بارزی از جوان مؤمن و انقلابی عنوان کردند که می تواند برای نسل جوان الگویی مناسب باشد.

وی اضافه کرد: شهید فخرایی دانشجویی بود که در کنار فعالیت های علمی و درسی، در پایگاه مقاومت خاتم الانبیا (ص) شهر دیر حضور فعال داشته و در مسجد محله نیز از جوانان فعال و پرشور محسوب می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خلیل فخرایی» به عنوان شهید شاخص استان بوشهر معرفی شد

«خلیل فخرایی» به عنوان شهید شاخص استان بوشهر معرفی شد