مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 09:352021-04-16سياسي

پربازدیدترین اخبار سیاسی 26و27 فروردین ایسنا


گفت وگوی عراقچی با پرس تی وی درباره مذاکرات وین/ ارزیابی سیدحسن خمینی از وضعیت کنونی کشور/ اولویت های دولت در 100 روز پایانی کار خود از زبان رییس جمهور/ بازتاب بیانات رهبری درباره مذاکرات وین در رسانه های خارجی و.

- .

در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید 26 و 27 فروردین ماه مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می توانید آنها را در این گزارش مرور کنید.

بدون تهیه لیست تحریم ها هیچ اتفاقی نخواهد افتاد/ در مسیر خوبی قرار داریم به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گفت و گوی رییس هیات مذاکره کننده ایران در وین با پرس تی وی درباره مذاکرات وین در اخبار پرمخاطب امروز قرار گرفت.

سید عباس عراقچی بر ضرورت تهیه لیستی از تحریم ها توسط ایالات متحده تأکید کرد و گفت: بدون آن لیست هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران افزود: من نمی توانم بگویم که خوش بین هستم، اما فکر می کنم که در مسیر خوبی قرار داریم، اگرچه تأثیرات منفی تحولات روزهای گذشته را داشتیم و باید به نوعی آن را مدیریت کنیم.

نماینده آمریکا در امور ایران در حال آغاز طراحی نقشه ای برای احیای برجام فارین پالیسی هم در گزارشی مدعی شد که رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و رییس هیات مذاکره کننده آمریکا در وین در حال آغاز طراحی نقشه ای برای احیای برجام می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربازدیدترین اخبار سیاسی 26و27 فروردین ایسنا

پربازدیدترین اخبار سیاسی 26و27 فروردین ایسنا