مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 09:252021-04-16اقتصادي

از 700 صادرکننده حمایت شد!


سازمان توسعه تجارت در تشریح نحوه اجرای بسته حمایت از صادرات سال 1399، اعلام کرده که در این چارچوب تنها 700 صادرکننده حمایت شدند.

- سازمان توسعه تجارت در تشریح نحوه اجرای بسته حمایت از صادرات سال 1399، اعلام کرده که در این چارچوب تنها 700 صادرکننده حمایت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از اصلی ترین اقداماتی که دولت هر ساله در چارچوب حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی اصرار بر اجرای آن دارد، بسته حمایت سالانه از صادرات غیر نفتی است.

در چارچوب این طرح با ابلاغ معاون اول رییس جمهور، بانک ها و صندوق توسعه ملی متعهد می شوند نسبت به پرداخت برخی تسهیلات به تولیدکنندگانی که قصد صادرات محصولاتشان را دارند اقدام کنند و در نهایت راه را برای افزایش صادرات ایران هموار کنند.

با وجود اهمیت صادرات غیرنفتی در طول سه سال گذشته که با تحریم های آمریکا، فروش نفت به حداقل رسیده بود، هر ساله بسته حمایت از صادرات اما و اگرهای فراوانی را به خود دیده و با ابهام مواجه بوده است.

دو سال قبل، معاون اول رییس جمهور بسته حمایت از صادرات در بهمن ماه ابلاغ کرد، به این ترتیب در شرایطی که صادرکنندگان 10 ماه از سال 1398 را پشت سر گذاشته بودند، مصوباتی برای ارائه تسهیلات به آنها ارائه شد که هیچ شانسی برای اجرایش پیش از ورود به سال 1399 وجود نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از 700 صادرکننده حمایت شد!

از 700 صادرکننده حمایت شد!