مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 09:102021-04-16سياسي

تسهیل صدور مجوزها در کمیسیون جهش تولید بررسی می شود


تسهیل مناسبات اقتصادی، کاهش موانع سر راه تولید از نظر تسهیل صدور مجوزها و ارتقا و تقویت مالی تولید از اقداماتی است که کمیسیون جهش تولید دنبال می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، سید شمس الدین حسینی رییس کمیسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس اصلاح ماده 7 قانون اصل 44 در رابطه با تسهیل مجوزها را به تصویب رسانده است که این ماده در راستای کاهش موانع صدور مجوزها بوده و ضمانت های اجرایی خوبی برای مقابله با افرادی است که بر سر راه تولید مانع ایجاد می کنند.

وی ادامه داد: اقدام دیگری که انجام شده تسهیل و تقویت تأمین مالی تولید است و اقداماتی که سرمایه گذاری و تولید را تسهیل می کند.

حسینی گفت: اقدام دیگر این کمیسیون معافیت مالیاتی برای شرکت های سهامی عام پروژه محور بوده است و شرایط خوبی برای سرمایه گذاری و مشارکت بانک ها در کارهای زیربنایی ایجاد کردیم.

وی افزود: در تبصره 18 قانون بودجه امسال 32 هزار میلیارد تومان منابع حاصل از هدفمندی یارانه ها برای تولید و اشتغال در نظر گرفته ایم و همچنین با اصلاح تبصره 16 قانون بودجه سال 1400 منابعی برای تأمین مالی مشاغل خرد پیش بینی کرده ایم.

حسینی با اشاره به اینکه کمیسیون جهش تولید بحث ارتقا و تقویت مالی تولید را دنبال می کند، گفت: تسهیل فعالیت های اقتصادی و کاهش موانع بر س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل صدور مجوزها در کمیسیون جهش تولید بررسی می شود

تسهیل صدور مجوزها در کمیسیون جهش تولید بررسی می شود