مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 09:102021-04-16بين الملل

راکعی: هنوز جای زنان در مدیریت کلان کلیدی خالی است


دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش گفت: برخلاف تلاش های چندین ساله برای حضور 30 درصدی زنان در مدیرّیت کشور، جز در سطح اجتماعی میانی، در مدیریّت های کلان کلیدی، - دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش گفت: برخلاف تلاش های چندین ساله برای حضور 30 درصدی زنان در مدیرّیت کشور، جز در سطح اجتماعی میانی، در مدیریّت های کلان کلیدی، هنوز جای زنان خالی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه راکعی در چهارمین کنگره جمعیّت زنان مسلمان نواندیش با بیان اینکه کشور در تحریم اقتصادی است و مسئله ی بازگشت به برجام هنوز به نتیجه نرسیده است، اظهار کرد: دولت جدید آمریکا و دست هایی از داخل و خارج با مانع تراشی های گوناگون درصددند که این تلاش ها بی فرجام بماند که نمونه بارز آن، اقدام تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در تاسیسات هسته ای نطنز است.

وی با بیان اینکه به دلیل اقدامات رژیم صهیونیستی و حکومت آل سعود رابطه ایران با برخی کشورهای منطقه در وضعیّت مطلوبی قرار ندارد، یادآور شد: به همین دلیل، امکان استفاده از ظرفیّت های بین المللی و منطقه ای برای رفع معضلات کشور، به آسانی مقدور نیست.

راکعی ادامه داد: وجود برخی نهادهای موازی که فراتر از قانون عمل می کنند، در کنار آن، مدیریّت ضعیف برخی مسئولانی که عموماً توانایی، و ثبات قدم لازم را در دفاع از حقوق کشور و ملّت ندارند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راکعی: هنوز جای زنان در مدیریت کلان کلیدی خالی است

راکعی: هنوز جای زنان در مدیریت کلان کلیدی خالی است