مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 09:002021-04-16اقتصادي

120 تخت جدید به ظرفیت درمانی استان کرمانشاه اضافه می شود


استاندار کرمانشاه با اشاره به دستور فوری دکتر نمکی برای اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی بیمارستان سینا، گفت:120 تخت جدید به ظرفیت درمانی استان کرمانشاه اضافه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر پیک های گذشته و ارائه گزارشی از پیش بینی های صورت گرفته برای عبور از پیک چهارم در استان کرمانشاه، تصریح کرد: کرمانشاه مانند همه استان ها از موج چهارم شیوع کرونا در امان نبوده ولی بر اساس نقشه راه تدوین شده از اسفندماه 1398 تاکنون در مواجهه با هر مرحله پیش بینی های لازم صورت گرفته و بازنگری اقدامات اصلاحی لازم را انجام داده ایم.

بازوند به تلاش ها و مساعدت ویژه مهندس زنگنه وزیر نفت در تأمین 16 دستگاه ونتیلاتور مورد نیاز استان اشاره کرد و گفت: در پیک چهارم بر اساس نقشه راه تدوین شده نسبت به توزیع و تجهیز امکانات در همه شهرستان ها اقدام شد و مانند گذشته بار اصلی خدمات، دیگر در مرکز استان نیست و امکان ارائه خدمات مطلوب درمانی بیش از گذشته فراهم شده است.

وی از دستور فوری دکتر نمکی برای اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار برای تعمیرات و بازسازی بیمارستان سینا تشکر و قدردانی کرد و بیان کرد: با این اقدام ارزنده 120 تخت جدید به ظرفیت درمانی استان اضافه می شود و در واقع بیمارستانی مجهز برای بحران ها خواهیم داشت که همیشه با آمادگی پاسخ به بحران ها می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 تخت جدید به ظرفیت درمانی استان کرمانشاه اضافه می شود

120 تخت جدید به ظرفیت درمانی استان کرمانشاه اضافه می شود