مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-16بين الملل

دانشمند ایرانی قوی ترین واکسن کرونا را می سازد


واکسنی که تاکنون هرگز نام آن را نشنیده ایم، توسط دانشمند ایرانی الاصل ساکن آمریکا به نام دکتر کیوان مجرد به تازگی آزمایش های انسانی خود را آغاز کرده که دانشمندان معتقدند می تواند با همه انواع کشنده و جهش یافته ویروس کووید-19 و حتی همه گیری های آینده نیز مبارزه کند.

- واکسنی که تاکنون هرگز نام آن را نشنیده ایم، توسط دانشمند ایرانی الاصل ساکن آمریکا به نام دکتر "کیوان مجرد" به تازگی آزمایش های انسانی خود را آغاز کرده که دانشمندان معتقدند می تواند با همه انواع کشنده و جهش یافته ویروس کووید-19 و حتی همه گیری های آینده نیز مبارزه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ای بی سی نیوز، در حالی که بیش از 100 میلیون آمریکایی با دوزهای تولید شده توسط شرکت های دارویی مانند فایزر (Pfizer) و مدرنا (Moderna) در برابر کووید-19 واکسینه شده اند، یک گروه از دانشمندان در یک آزمایشگاه نظامی درست در حومه پایتخت آمریکا بی سر و صدا با دستکاری پروتیین ها و آزمایش روی میمون ها، در حال ابداع یک واکسن نوین برای مبارزه با کووید-19 و همه انواع دیگر از ویروس های خانواده کروناویروس هستند.

این واکسن حاصل تجربیات، دانش و زحمت این گروه به سرپرستی دکتر کیوان مجرد است که به تازگی اولین آزمایش انسانی خود را آغاز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشمند ایرانی قوی ترین واکسن کرونا را می سازد

دانشمند ایرانی قوی ترین واکسن کرونا را می سازد