مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-16سياسي

در تعریف رنگبندی شهرها، رنگی به نام سیاه نداریم


سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: در تعریف رنگبندی شهرها رنگی به نام سیاه نداریم و طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا فقط چهار رنگ قرمز، - ایسنا/اصفهان سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: در تعریف رنگبندی شهرها رنگی به نام سیاه نداریم و طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا فقط چهار رنگ قرمز، نارنجی، زرد و آبی برای توصیف رنگ هر شهر وجود دارد.

حجت الله غلامی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه رنگبندی استان اصفهان از نظر شیوع ویروس کرونا تغییر خاصی نکرده است، اظهار کرد: در تعریف رنگبندی شهرها رنگی به نام سیاه نداریم و طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا فقط چهار رنگ قرمز، نارنجی، زرد و آبی برای توصیف رنگ هر شهر وجود دارد.

منتها تعداد ابتلا در برخی از شهرها از حد قرمز عبور می کند که باز هم در تعریف رنگ شهر مورد نظر قرمز را به کار می بریم.

وی افزود: اداره صمت، اتاق اصناف، اتحادیه ها، شهرداری و گشت انتظامات، بهداشت و درمان و بازرسی استانداری به شکل همه جانبه فعال شده اند تا محدودیت های طرح جامع هوشمند به بهترین شکل اجرا شود که پیش بینی می کنیم هفته آینده شرایط استان بهتر شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، گفت: مشاغل گروه یک باید ساعت 21:30 فعالیت خود را متوقف کنند و در صورتی که از این قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تعریف رنگبندی شهرها، رنگی به نام سیاه نداریم

در تعریف رنگبندی شهرها، رنگی به نام سیاه نداریم