مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 08:352021-04-16سياسي

سفر به مهریز ممنوع شد


فرماندار مهریز با بیان این که تفرجگاه های این شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند، از هم استانی ها درخواست کرد در شرایط وخیم کرونایی و ماه مبارک به شهرستان مهریز سفر نکنند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در مهریز، رضا زارع زاده پیش از ظهر امروز در نشست فوق العاده کرونا ی این شهرستان اظهار کرد: به منظور رفع نگرانی ها و جلوگیری از تشدید موج های جدید بیماری و حفظ سلامت مردم به عنوان سیاست محوری بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا از هم استانی های عزیز درخواست کرد در این شرایط وخیم کرونایی و ماه مبارک به مهریز سفر نکنند.

وی افزود: هرگونه تجمع و دورهمی در بوستان ها و تفرجگاه ها و اماکن گردشگری مهریز به علت وضعیت قرمز کرونایی تا پایان ماه مبارک رمضان، ممنوع است.

فرماندار مهریز با اشاره به ظرفیت گردشگری این شهرستان و دارا بودن مناطق ییلاقی تاکید کرد: تفرجگاه غربالبیز و کوهریگ کاملا تعطیل و هیچ گونه خدماتی ارائه نمی شود.

زارع زاده به راه های عمده پیشگیری و کنترل ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی، عدم حضور در تجمعات و دورهمی ها، در خانه ماندن، عدم حضور در اماکن شلوغ، پرتردد و فضا های عمومی از عوامل قطع زنجیره ابتلای بیماری کرونا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر به مهریز ممنوع شد

سفر به مهریز ممنوع شد