مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 08:302021-04-16بين الملل

نیرو های صنعاء به مقر نیرو های هادی نزدیک شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مناطق اطراف شهر مأرب طی 24 ساعت گذشته شاهد تحولات بسیار سریعی بود؛ که طبق گفته استاندار مأرب و از افراد وابسته به حزب اصلاح، - منابع خبری گزارش دادند که ارتش و کمیته های مردمی یمن طی 24 ساعت گذشته با پیشروی از سمت شمال غرب و غرب استان مأرب توانسته اند به مقر وزارت دفاع دولت مستعفی یمن نزدیک شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مناطق اطراف شهر مأرب طی 24 ساعت گذشته شاهد تحولات بسیار سریعی بود؛ که طبق گفته استاندار مأرب و از افراد وابسته به حزب اصلاح، این تحولات از نزدیک بودن سقوط مأرب خبر می دهد.

روزنامه الاخبار در این خصوص نوشت که نیرو های صنعاء طی 24 ساعت گذشته توانسته اند همزمان با درگیری شدید با نیرو های عبدربه منصور هادی رییس دولت مستعفی یمن در شرقی ترین نطقه منطقه صراوح، خود را از دو محور به پایگاه نظامی صحن الجن در غرب شهر مأرب نزدیک کنند.

بر اساس این گزارش، ارتش و کمیته های مردمی یمن پس از درگیری شدید با نیرو های منصور هادی در شرقی ترین نقطه صراوح، بر مناطق وسیعی در اطراف دریاچه سد مأرب تسلط پیدا کرده اند بطوریکه طبق گفته برخی منابع در دولت مستعفی، این تحولات باعث شد سلطان العراده استاندار مأرب و از افراد وابسته به حزب اصلاح، روز چهارشنبه، به رییس دولت مستعفی یمن خبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیرو های صنعاء به مقر نیرو های هادی نزدیک شدند

نیرو های صنعاء به مقر نیرو های هادی نزدیک شدند