مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 08:252021-04-16سياسي

تجلیل از 500 معلم شایسته استانی و شهرستانی در هفته معلم


معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش مازندران با اشاره به تعیین سهمیه معلمین منتخب استانی و شهرستانی گفت: امسال در هفته معلم، - از 500 معلم نمونه و شایسته مازندرانی در سطح استان و شهرستان ها تجلیل به عمل می آید.

علی سهرابی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، تجلیل از مقام شامخ معلمان را از وظایف همه آحاد جامعه برشمرده و گفت: مانیز به عنوان بخشی از بدنه جامعه،که از نزدیک با تلاش ها و فداکاری های معلمان آشنا هستیم، برای اعتلای فرهنگ عمومی در تکریم مقام و منزلت معلم در جامعه مبتنی بر فرهنگ غنی ملی (ایرانی اسلامی)تلاش خواهیم کرد.

وی ارتقای اعتماد به نفس، خودباوری، و افزایش انگیزه خدمت معلمان در حیطه آموزشی، تربیتی و پژوهشیرا از جمله اهداف برگزاری مراسمات بزرگداشت مقام معلم در سطح کشور دانسته و تصریح کرد: ترویج افکار و اندیشه های استاد شهید مطهری و دیگر معلمان فرهیخته و برجسته کشور از دیگر اهداف این برنامه های تجلیل می باشد.

در همین رابطه قصد داریم تا با زمینه سازی جهت مطالعه تطبیقی در آموزش و پرورش دیگر کشورها و نقش اثر بخش معلمان توانمند و خلاق جهانی بتوانیم با حضور معلمان کشور در عرصه های جهانی، معلمان شایسته خود را به جهانیان نیز معرفی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 500 معلم شایسته استانی و شهرستانی در هفته معلم

تجلیل از 500 معلم شایسته استانی و شهرستانی در هفته معلم