موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 07:552021-04-16سياسي

تلاوت قرآن و یاد مرگ جلا دهنده دل مومنین است


محمد علی انصاری مفسر قرآن و نهج البلاغه، در روز سوم ماه مبارک رمضان در بیان اهمیت و جایگاه قرآن به شرح و اهمیت قرائت قرآن در قرآن و روایات پرداخته است.

- خبرگزاری مهر ، گروه دین و آیین: محمد علی انصاری، مفسر قرآن کریم و استاد حوزه و دانشگاه به تفسیر آیاتی از قرآن کریم و بیانات امیر حکمت و بلاغت امیرمومنان علی (ع) و شرح دعاهای صحیفه سجادیه پرداخته است که به صورت روزانه و موضوعی، در ماه مبارک رمضان تقدیم مخاطبان خواهد شد.

در روز سوم ماه مبارک رمضان محمدعلی انصاری مفسر قرآن در بیان اهمیت و جایگاه قرآن به شرح و اهمیت قرائت قرآن در روایات پرداخته است که در زیر می خوانید: کلمه قرآن از ماده قرائت آمده است و به معنای مجموعه ای است که باید خوانده شود و خداوند ظرفیت و خاصیتی به این کتاب داده که با هیچ متنی به هیچ وجه من الوجوه از ازل تا ابد قابل مقایسه نیست.

هر آدمی توفیقی داشته تا در ماه شعبان و رجب تلاوت قرآن داشته باشد هر مقدار که قرآن خوانده شده است باید دید که این سال چندم است؟ دور چندم است قرآن را تلاوت می کنند؟ آیا هیچ ملالی حس می شود؟ آیا حس می شود این متن برای ما تکراری است؟ یا خداوند ظرفیتی به این کلام داده است که دمادم باید تلاوت شود چرا که قرآن است و ماهیت و ذاتش این است که باید تلاوت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاوت قرآن و یاد مرگ جلا دهنده دل مومنین است

تلاوت قرآن و یاد مرگ جلا دهنده دل مومنین است