مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 07:502021-04-16بين الملل

اعتصاب ساکت مخالفان کودتا در میانمار


مخالفان حاکمیت نظامی میانمار امروز جمعه به اجرای اعتصاب ساکت پرداخته و بسیاری از مردم نیز در خانه مانده و برای بیش از 700 کشته اعتراضات علیه کودتای اول فوریه عزاداری کردند و گروهی دیگر نیز در چند شهر کوچک و بزرگ با پوشیدن لباس مشکی راهپیمایی های کوچک برگزار کردند.

- مخالفان حاکمیت نظامی میانمار امروز جمعه به اجرای "اعتصاب ساکت" پرداخته و بسیاری از مردم نیز در خانه مانده و برای بیش از 700 کشته اعتراضات علیه کودتای اول فوریه عزاداری کردند و گروهی دیگر نیز در چند شهر کوچک و بزرگ با پوشیدن لباس مشکی راهپیمایی های کوچک برگزار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، تاکنون بسیاری از شهروندان میانماری خشمگین از بازگشت حاکمیت نظامی به کشورشان بعد از پنج سال فعالیت دولت غیرنظامی تحت رهبری آنگ سان سوچی دموکراسی خواه، هر روزه به منظور طرح اعتراضاتشان به خیابانها آمده اند و فعالان اعتراضات همواره مشغول فکر کردن به راه های جدید به منظور نشان دادن مخالفتها در ضمن تشدید سرکوبگری نیروهای امنیتی بوده اند.

ای تینزار مائونگ، یک رهبر اعتراضات در پستی در فیسبوک نوشت: بیایید خیابانها را ساکت سازیم.

او اظهار کرد: ما باید به اجرای یک اعتصاب ساکت به منظور نشان دادن تاسف مان برای درگذشتگانی که جانشان را فدا کرده اند بپردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتصاب ساکت مخالفان کودتا در میانمار

اعتصاب ساکت مخالفان کودتا در میانمار