مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-16سياسي

2 مسابقه کتابخوانی برای بچه های مسجد


ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور به مناسبت ماه رمضان دو مسابقه کتابخوانی را برای نوجوانان و جوانان مسجدی برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور به مناسبت ماه رمضان دو مسابقه کتابخوانی را برای نوجوانان و جوانان مسجدی با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی برگزار می کند.

مسابقه کتابخوانی مهندسی جوانی مسابقه کتابخوانی مهندسی جوانی یکی از این مسابقات است که براساس کتابی با همین عنوان تالیف حجت الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع برگزار خواهد شد.

این کتاب، ترجمه ای است از نامه 31 نهج البلاغه که حضرت امیرالمومنین علی (ع) خطاب به فرزند خود امام حسن مجتبی (ع) نگاشته و در بردارنده توصیه های اخلاقی و تربیتی است.

  با توجه به جوان بودن جامعه امروز، این اثر یک منشور ذهنی کامل برای جوانان ایران به منظور تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی محسوب می شود.

این مسابقه کتابخوانی ویژه نوجوانان و جوانان اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور بوده و علاقه مندان از 25 فروردین تا پایان خرداد 1400 می توانند با مراجعه به سامانه بچه های مسجد در این مسابقه شرکت کنند.

به نفرات برتر در این مسابقه به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 مسابقه کتابخوانی برای بچه های مسجد

2 مسابقه کتابخوانی برای بچه های مسجد