مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 07:052021-04-16ورزشي

ملی پوشان ایثار شیمیدر قم در اردوی جدید پارالمپیک توکیو


ملی پوشان تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم با حضور در دور جدید تمرینات تیم ملی آماده اعزام به بازی های پارالپیک توکیو می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، پس از بازی های سال 2016 پارالمپیک به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل که نخستین بار در تاریخ ورزش قم یک ورزشکار در رشته بسکتبال با ویلچر به نام محمد محمدنژاد نماینده قم در این رویداد بزرگ ورزش دنیا شد، اکنون دو ورزشکار قمی این رشته آماده اعزام به پارالمپیک توکیو هستند.

علاوه بر محمد محمدنژاد که در سال های اخیر همواره یکی از چهره های تاثیرگذار تیم ملی کشورمان در میادین بین المللی، آسیایی و جهانی این رشته بوده، رضا عیوضی بازیکن جوان و آینده دار دیگری از رشته بسکتبال با ویلچر است که هر دو به عنوان ملی پوشان تیم ایثار شیمیدر قم در تیم ملی حضور دارند.

هدایت تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران نیز بر عهده سیدعباس آقاکوچکی سرمربی اسبق تیم های بسکتبال راه و ترابری و جهش ترابری قم در مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور است، تیم هایی که حدود 10 سال قبل نماینده استان قم در با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کمپ تیم های ملی این فدراسیون برگزار خواهد شد.

در این اردو نفراتی از استان های اصفهان، خوزستان، گلستان، خراسان رضوی، قم، فارس، ایلام، زنجان و تهران حضور دارند و نکته جالب این است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملی پوشان ایثار شیمیدر قم در اردوی جدید پارالمپیک توکیو

ملی پوشان ایثار شیمیدر قم در اردوی جدید پارالمپیک توکیو