مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 07:052021-04-16فرهنگي

انتشار کتاب پژوهشیِ «جستارهایی در اقتصاد انیمیشن»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، این اثر در قالب مجموعه کتاب های پژوهشی کانون از سوی فاطمه حسینی شکیب برای گروه سنی اولیا، - جستار هایی در اقتصاد انیمیشن نوشته فاطمه حسینی شکیب از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روانه بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، این اثر در قالب مجموعه کتاب های پژوهشی کانون از سوی فاطمه حسینی شکیب برای گروه سنی اولیا، مربیان و پژوهش گران گردآوری و تدوین شده است.

کتاب جستار هایی در اقتصاد انیمیشن این اثر شامل دو بخش است که در بخش اول با موضوع درس هایی برای اقتصاد انیمیشن ایران به مباحثی از قبیل اقتصاد انیمیشن ایران: از کجابه کجا می رویم؟ ، درس هایی که می توان از انیمیشن فرانسه آموخت ، مناسبات تولید: جایگاه تهیه کننده در تقابل میان جنبه تجاری وهنریِ صنعت فیلم ، نبرد کارتونی: نقش اتحادیه های کارگری انیمیشن در پیگیری حقوق و مطالبات صنفی در آمریکای شمالی و الگوی رشد صنعت انیمیشن در آسیای شرقی، نمونه ی موردی فیلیپین، سنگاپور، چینو کره جنوبی پرداخته است.

در همین حال در بخش دوم کتاب جستار هایی در اقتصاد انیمیشن نیز که موضوع انیمیشن به مثابه صنعت خلاقانه مطرح شد نویس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار کتاب پژوهشیِ «جستارهایی در اقتصاد انیمیشن»

انتشار کتاب پژوهشیِ «جستارهایی در اقتصاد انیمیشن»