مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 05:402021-04-16سياسي

شرکت پسته هرچه سریع تر مطالبات مردم را بپردازد


نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه شرکت تعاونی پسته رفسنجان پول صادرات پسته را از چینی ها دریافت کرده و به کشاورزان رفسنجانی بدهکار است، - ایسنا/کرمان نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه شرکت تعاونی پسته رفسنجان پول صادرات پسته را از چینی ها دریافت کرده و به کشاورزان رفسنجانی بدهکار است، باید هرچه سریع تر مطالبات مردم را بپردازد.

حجت الاسلام حسین جلالی درباره شرکت تعاونی تولیدکنندگان پسته رفسنجان اظهار کرد: این شرکت متعهد شده پس از خرید پسته از مردم، 50 درصد پول را پرداخت کند و 50 درصد مابقی را سه ماه بعد بپردازد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه آبان ماه پسته را خریداری کرده، پایان دی ماه باید به تعهدات خود عمل می کرد و مابقی پول فروشندگان را می پرداخت که متأسفانه در این مدت هیچ پرداختی صورت نگرفته و به تعهد خود عمل نکرده و مردم شاکی هستند.

جلالی اینگونه رفتارهای مسؤولان شرکت پسته را خلاف شرع و قانون دانست و متذکر شد: بنده هشدار دادم و از مردم خواستم محصول خود را به این شرکت ورشکسته نفروشند و احتیاط کنند و اگر هم اقدام به فروش به این شرکت کردند ضمانت های کافی را اخذ کنند که به نظر می رسد یا این حرف را نشنیدند یا غفلت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت پسته هرچه سریع تر مطالبات مردم را بپردازد

شرکت پسته هرچه سریع تر مطالبات مردم را بپردازد